środa, 31 października 2012

BBQ

Z założenia nie będzie to blog scrapbookingowy, co nie znaczy, że nie będę tutaj wrzucać moich prac :) Scrapbooking to moje najświeższe zainteresowanie. Od roku ciągnęło mnie do różnych papierów, taśm ozdobnych, naklejek... Głównie wykorzystywanych w pakowaniu prezentów albo pisaniu listów. W ramach pewnych postanowień (o których wspomnę później) nadszedł czas stawiania pierwszych kroków w nowej dziedzinie. Zdecydowanie wciąga!

Podczas szukania informacji o scrapbookingu trafiłam na blog ScrapMap i ich październikową  mapkę-wyzwanie. Mój scrap jest właściwie drugim jaki wykonałam, może nie idealny, ale ja jestem zadowolona więc podejmuje wyzwanie ;) Mam nadzieję, że zdjecie nie jest nieczytelne.






1 komentarze:

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu