poniedziałek, 19 listopada 2012

100 planów, marzeń i celów

Zainspirowana kilkoma blogami, książkami, wątkami na forach postanowiłam zabrać się za poprawianie jakości mojego życia za pomocą Listy Stu. 

Lista Stu to lista stu małych i dużych marzeń i celów i czegokolwiek sobie życzymy. Łatwo się mówi i wcale nie brzmi tak strasznie. Napisanie mojej listy zajęło mi... 3 dni. pierwsze 60-70 rzeczy było w miarę ok. Potem stanęłam kompletnie. Kolejnego dnia dopisałam jeszcze 10... Trzeciego dnia usiadłam z kubkiem ulubionej herbaty, słuchając muzyki klasycznej i dałam się ponieść wyobraźni... Po godzine lista została ukończona! Nigdy nie myślałam, że zrobienie takiej listy będzie aż takie trudne! 

Potem dokładnie przejrzałam listę i kilku rzeczy się z niej dowiedziałam:
  • nie jestem materialistką- moja lista prawie nie zawiera przedmiotów materialnych
  • znalazłam swoje zainteresowania- kiedyś napisałabym, że nie mam żadnych hobby, a tu z listy wynikło że jest kilka takich rzeczy które lubię robić i chcę je rozwijać
  • kilka odkładanych przeze mnie rzeczy stanowi dla mnie większy problem niż to okazuję i niz sama przed soba przyznaję
  • wiem dokładnie gdzie leżą moje kompleksy i nad czym muszę popracować
  • wiem także co jest dla mnie w życiu ważne


Moją listę zapisałam w specjalnym notesie i podzieliłam na kilka kategorii:
  1. Kariera
  2. Zdrowie i uroda
  3. Styl zycia/samodoskonalenie
  4. Relacje z innymi
  5. Umiejetnosci/ zainteresowania
  6. Doswiadczenia
  7. Podróze
  8. Inne
Na razie nie miałam jeszcze czasu żeby dokładnie przysiąść i zastanowić się co z tą listą zrobić. Planuje wybrać kilka punktów, nakreślić ramy czasowe i zacząc je wypełniać :) Myślę że łatwiej mi będzie pracować nad sobą w sytuacji kiedy wszystko mam napisane czarne na białym 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu