niedziela, 4 listopada 2012

Pierwsze cztery zdjęcia!

So far, so good- pierwsze cztery zdjęcia z listopadowego wyzwania Fat Mum Slim zrobione! Nie były zbyt trudne i nie wymagały wychodzenia z domu- co przy mojej skręconej kostce byłoby problemem. Zauważyłam, że bardziej rozglądam się dookoła i szukam pomysłów na zdjęcia.

Dzień 1. Coś na literę C: camera case
Uwielbiam moje małe sówki!

Dzień 2. Kolor
Kiedyś miałam brzydką, poobijaną lodówkę. Odrobina farby i kilka godzin  zamieniły ją w różową tablicę do pisania!

Dzień 3. Śniadanie- nic twórczego- musli z jogurtem

Dzień 4. TV. Czyli mój telewizor który pokrywa się kurzem, bo tak naprawdę wogóle nie oglądam telewizji.  Mam kilka ulubionych seriali, ale te oglądam na moim laptopie

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu