niedziela, 27 stycznia 2013

Mojo Monday 277

Witam ponownie :) Kolejna kartka przygotowana na Mojo Monday. Wbrew pozorom to faktycznie jest ten sam szkic tyle że dodałam to i owo. Zdjęcie jedno bo już jest ciemno i tylko to wyszło jako tako. 

Hello again :) Believe me or not but this card was created to the Mojo Monday #277 sketch. I added some extra things and didn't stick to the square shapes but it's still the same sketch. Only one photo but it's too dark already. 



I jeszcze jedno zdjęcie. Od kiedy odkryłam scrapbooking musiałam się z papierami i całym tym bałaganem rozkładać się na stole. Dzisiaj wreszcie kupiłam sobie biurko :) Spędziłam 3 godziny na jego skręcaniu ale było warto! A na ścianie kilka z moich pocztówek.

And one more photo. When I discovered scrapbooking I used my kitchen table as my working space. Finally today I bought a desk for mysef. Assembling it took me 3 hours but it was worth it. You can also see some of my postcards :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu