czwartek, 7 lutego 2013

Friends

Na ostatnią chwilę udało mi się zdążyć na wyzwanie mapkowe na ScrapMap! Jestem pod wrażeniem prac które zostały zgloszone. Dzisiejszy LO poświęcony moim fantastycznym dziewczynom, których mi bardzo tutaj brakuje. Z tym zdjęciem związane są bardzo fajne wspomnienia i mam do niego wielki sentyment. 

Odkryłam też, że liquid pearls świetnie się nadają do kolorowania tła i alfabetu, podobnie jak złota mgiełka:) LO też się całkiem ładnie błyszczy, czego prawie nie widać na zdjęciach. Zresztą zdjęcia robione w sztucznym świetle  więc nie do końca jestem z nich zadowolona :/

I somehow managed to be in time for Scrap Map challenge. I'm so impressed with layouts entered there! My today's layout is about my lovely girls who I miss so much! I love this photo and all the memories connected to it.

I also discovered that liquid pearls and golden mist are great to use to color the base and the alphabet.The layout is also all shimmering but you can barely see it on the photos. I'm so unhappy with the photos :/ 










0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu