piątek, 22 marca 2013

Happy Postcrossing!

Ok, ten post miał być wrzucony jutro ale jestem tak podekscytowana że nie mogę czekać ;) Na blogu Przyklej to pojawił się tydzień inspiracji pocztowych i od razu wiedziałam że to coś dla mnie Jestem jedną z tych osób które wciąż piszą listy i wysyłają pocztówki. Należe też do projektu Postcrossing gdzie dostaje się  i wysyła kartki do przypadkowych ludzi na całym świecie. Czasami moi adresaci chcieli by dostać własnoręcznie zrobione kartki. Do tej pory ignorowałam takie prośby ale już na pewno nie będę tak robić. Aby zrobić tą pocztówkę potrzebowałam kilkunastu znaczków, odrobinkę białęj farby akrylowej, kilku stempli 'pocztowych' i dwie washi tapes. I jestem zachwycona efektem! I oczywiście pocztówka powstała do mapki na ScrapMap- dziewczyny nbędą żałować że można dodać nieskończona ilość prac ;)


This post was supposed to be published tomorrow but I got so excited with my creation that I cant wait! There is a new polish blog about scrapbooking Przyklej To and they have a week inspired by post office. I am one of those people who still send letters and postcards. I belong to the project Postcrossing where I send and receive lots of postcards from random people all over the world. Sometimes they want handmade postcards and I used to ignore that request but not anymore. To make this postcard I needed several stamps, tiny bit of white acrylic paint,  post-like clear stamps and two washi tapes. And I am really pleased about the results! Postcard was made to a sketch from...Scrap Map (another one!)









5 komentarze:

  1. Świetna kartka :) Mój brat też bawi się w postcrossing; muszę go zapytać, czy dostał już coś z Nowej Zelandii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ta kartka jest zdecydowanie jedną z moich ulubionych! A wykonanie brzmi na bardzo skomplikowane i pracochłonne - podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka! Na pewno sprawi wiele radości osobie, która do której trafi. Do tego jest po prostu niepowtarzalna :)
    Dziękujemy za udział w konkursie!
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że przekonałaś się do samodzielnego robienia kartek :) świetna jest!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu