niedziela, 17 marca 2013

Happy times with friends

Mapka na Stuck?!- niedawno przeze mnie odkrytym blogu wyzwaniowym, skusiła mnie na oprawienie zdjęcia z weekendu spędzonego z przyjaciólkami.Dużo zieleni, troszkę żółci i nawet stemplek z sową mi przypasował :)

I've discovered Stuck?! recently and decided to join in this month. The new sketch inspired me to create a layout using the photo of my and my friends :) It was such a lovely weekend! I used lot's of green, bit of yellow and my lovely stamp with an owl.






A wczoraj przyszła do mnie paczka z sutaszem :D Zaraz zabieram się do szycia!
I got my soutache order yesterday :) I'm going to start sawing very soon!

2 komentarze:

  1. Wow! Toż to paczucha :) Świetne te taśmy cyrkoniowe - zazdroszczę Ci ich niemiłosiernie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi być duża bo 3 sznurków nie opłaca się sprowadzać na drugi koniec świata ;) Tutaj u mnie nikt o sutaszu nie słyszał! A taśmy są fantastyczne tylko ciężko się je wszywa!

      Usuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu