środa, 6 marca 2013

Inspiracje: Amigurimi

Chwilowo nie mam papierowej weny. Ciągle pracuję nad naszyjnikiem i haftuję moją sówkę- zajmuje mi to całkiem sporo czau. Cały czas też po głowie chodzą mi nowe rzeczy, które chciałabym zrobić, ale nie wszystko na raz. Od jakiegoś czasu marzą mi się takie przemiłe szydełkowe stworki- czyli Amigurimi

At the moment I'm not really inspired to make any papercrafts. I'm still working on my necklace and cross-stiching my little owl which takes quite a bit of time.  And I still keep thinking of new things to try. I'm just not able to do it all at the same time. I've been thinking recently of those amazing crochet creatures- amigurami




3 komentarze:

  1. Mnie też się marzą od dawna, ale póki co czasu na nowe umiejętności brak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sam problem- chęci wiele ale czasu brak!

      Usuń
  2. No to co za problem??? Szydełko w dłoń Kochana :)
    Dziękuję za wizytę u mnie - maniaczki amigurumi we własnej osobie :) Heh :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu