niedziela, 3 marca 2013

Southern Cross continued


Pamiętacie kartkę z Krzyżem Południa? Dzisiaj podobny motyw przeniosłam na... ciacho! Świętuję dzisiaj z najbliższymi i postanowiłam wykorzystać okazję aby zrobić tort kawowy. Nie do końca wyszło jak sobie zamarzyłam, ale nie jestem rozczarowana. 
Nie wiem czy można dwie prace, ale zgłaszam moje ciacho do wyzwania 12/12 na Art-Piaskownicy. Totr jest kawowy więc jeszcze bardziej się wpisuje w wytyczne!

Do you remember the card with Southern Cross? Today similar design on a ...cake! I'm celebrating today and decided to make a coffee cake. It didn't turn out the way I wanted but I'm not disappointed. 





2 komentarze:

  1. Niesamowicie wygląda ten tort,a raczej pewnie wyglądał:) Dzięki za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity! :D Robisz torty na zamówienie? ;> Mam nadzieję, że mimo wszystko doszedłby w całości przez pół świata :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu