piątek, 29 marca 2013

Thinking of you

Stempel 'thinking of you' od jakiegoś czasu spoglądał na mnie z nadzieją, że go użyję. Wreszcie się doczekał. Zielone papiery, bo musiałam odpocząć od My Mind's Eye których ostatnio używałam wszędzie ;) A takie kokardy origami po prostu uwielbiam! 
Kartka powstała na wyzwanie Mojo Monday 

'Thinking of you' stamp has been catching my eye recently and finally I decided to use it. I had to change the papers as I got a bit tired ( but just a little bit) of My Minds Eye. And I absolutely love these origami bows!
Card was made for Mojo Monday






1 komentarze:

  1. Super!!! A dobór kolorów super, bardzo mnie zainspirowały, bo dawno nie dziergałam w zieleni :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu