poniedziałek, 22 kwietnia 2013

As happy as pig in mud...

Wiem, wiem- świnki miały się pokazać wczoraj, ale miałam zbyt zakręcony dzień :) Zdjęcie oryginalnego tortu od dłuższego czasu krąży po sieci- trafiłam na nie wielokrotnie. Bardzo mi się ten pomysł spodobał- na tyle, że postanowiłam zrobić takie samo. Niestety nie wiem kto jest autorem pomysłu.
Ciasto wyszło przepyszne, wyglądało zdecydowanie lepiej niz na zdjęciach. Swoją droga przydał by mi się lepszy aparat i umiejętności robienia ładnych zdjęć. 

I know I was supposed to present the pigs yesterday but it was such a crazy day :) There are quite a few photos of the original cake on the internet- I came across them many times. I liked the idea so I decided to recreate it. Unfortunately I don't know who came up with it first.
The cake was delicious and looked so much better than on the photos. That makes me think of a new camera and I also wish I had better taking photo skills 





2 komentarze:

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu