wtorek, 23 kwietnia 2013

Tricolor

Wzięło mnie ostatnio na intensywne kolory. Róż, ciemny niebieski i błękit razem bardzo mi się spodobają, a akrylowe kulki świetnie podpasowały do sznurków. Muszę je trochę ładniej wykończyć, ale i tak jestem z nich zadowolona. Na tyle , że właśnie robię naszyjnik do kompletu.

I'm into intense colors lately. Fuchsia, dark blue and pale blue together are a really good combination, Luckily I had perfect acrylic beads to go along with the cords. I need to finish the back in better way but I'm still happy with the results. In fact I even started a necklace in same colors :) 




I jeszcze jedno...
Przez ostatnie miesiące starałam się być na blogu 5-6 razy w tygodniu niestety musi się to zmienić. Lubię tworzyć, ale muszę parę rzeczy pozmieniać w swoim życiu, poprzestawiać priorytety i niestety poświęcać mniej czasu na moje pasje. Ale mam nadzieję, że będzie warto :)

And one mor ething...
Lately I've been trying to add posts here 5-6 times a week but unfortunately it has to change. In order to sort my life out I have to change priorities and spend less time creating things. But I'm hoping it will all be worth it :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu