niedziela, 9 czerwca 2013

Wyzwanie u Uli. Dzień 7: Lato

Lato, lato, lato czeka... niestety nie na półkuli południowej. Na lato przyjdzie mi czekać do grudnia niestety. Ale żeby zdjęcie było letnie postanowiłam pokazać moje nowe okularki przeciwsłoneczne. Nigdy praktycznie nie nosiłam ciemnych okularów, bo jestem skazana na zwykłe korekcyjne a soczewek ostatnio nie noszę w ogóle. Ale podczas ostatniej wizyty u optyka skorzystałam z okazji i wybrałam też okulary przeciwsłoneczne ze szkłami korekcyjnymi :D No to tylko teraz czekam na słońce!




4 komentarze:

  1. Ale jakoe lato wam się skonczyło. W Szkocji to nawet lato wygląda jak wasza zima :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to pakuj walizki i fju do PL =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dostałąm zdjęcia od brata- woda po kolana...Chyba jednak wolę tą moją nowozelandzką zimę- dzisiaj jest 15 C i słońce :)

      Usuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu