poniedziałek, 29 lipca 2013

26 przed 27 czyli o urodzinach po raz kolejny :)

Ok, stało się- jestem o rok starsza. I wiecie co? Wcale mi to jakoś nie przeszkadza. Kolejny rok życia zamierzam przeżyć tak, żeby było co wspominać!




W 27 rok życia wkraczam pełna energii, pomysłów i marzeń. Aż do grudnia mam czas dla samej siebie- w tym czasie będę chodzić na kurs, który zaczęłam dzisiaj, a który będzie wymagał ode mnie jedynie 20-30 godzin tygodniowo. Dlatego chcę wykorzystać ten czas na szukanie i rozwój swoich pasji, naukę nowych umiejętności oraz naukę języka holenderskiego. Potem licze na to, że uda mi się znaleźć normalną pracę i rozwinąć moją karierę zawodową :)

Na kilku blogach widziałam listy planów na kolejny rok więc postanowiłam sobie, że też taką zrobię. Oto moje

26 przed 27





Jak widać bawiłam się moim tabletem :D Kupiłam go wieki temu i po kilku dniach poszedł w zapomnienie. Teraz go odkopałam i zamierzam częściej używać więc spodziewajcie się tutaj moich bazgrołów w przyszłości ;)
A co do samej listy to jest chyba w miarę przejrzysta. Na bieżąco planuję wykreślać kolejne punkty- mam nadzieję, że za rok będę mogła powiedzieć samej sobie 'Well done' ;) Trzymajcie kciuki!


Wiem że wszyscy czekają na wyniki candy, ale nie przewidywałam, że pierwszy dzień szkoły zajmie mi cały dzień! Postaram się ogarnąć i wstawić wyniki dzisiaj- troszeczkę później :) Jeżeli mi się nie uda- a może się tak zdarzyć- wyniki zostaną opublikowane jutro 

12 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego i mnóstwa wrażeń na najbliższy rok:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat :) i żeby lista "kurczyła" się szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlpszego i spelnienia marzen. :)
    Piekny tort!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ŻYCZĘ CI ABYŚ MOGŁA ODPTASZKOWAĆ:) WSZYSTKIE PUNKTY W ZDROWIU I MIŁOŚCI, czuj się cudnie w swoich nowych postanowieniach, pasjach i realizacjach...Iza-belka

      Usuń
  5. Ale cudniasty tort ;) Wszystkiego najsłodszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wszystkie życzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu