wtorek, 9 lipca 2013

Liftowanie lipcowe

Mówiłam już, że spodobało mi się liftowanie? Tym bardziej, że liftowane kartki na Scrapgangsterkach są takie inne o tych które robię zazwyczaj. Zawsze uczę się czegoś nowego liftując takie prace. W tym miesiącu jest to kartka Oliwiaen która powala na kolana! Do oryginału mi daleko, ale mimo wszystko jestem zadowolona :)

Edit: Wykonałam drugiego lifta tej kartki i postanowiłam go zgłosić, zamiast tej kartki :)

Tutaj zdjęcie oryginału:



A tutaj już moja karteluszka:






Następnym razem jak będę robiła scrapbookingowe zakupy to poszukam kwiatków i innych takich 'duperelek' bo brakuje mi ich w takich pracach ;)


3 komentarze:

  1. Bardzo udany lift, a pierwowzór - trzeba przyznać - genialny. Twoja karteczka wygląda równie ładnie. Bardzo podobają mi się te "obdarcia", z których wystają kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny lifcik :)taki romantyczny ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu