poniedziałek, 1 lipca 2013

One of a kind

Jaki piękny i leniwy dzień dzisiaj mam!  Ok, z tym leniwym to trochę przesadziłam, bo była już siłownia i sprzątanie, ale generalnie (na chwilę obecną) poniedziełki to moje dni wolne i bardzo je lubię :) Zaraz wybiorę się na spacer, bo pogoda iście letnia- aż trudno uwierzyć, że u mnie środek zimy! 

Ale zanim spacer to pokażę Wam co zmajstrowałam wczoraj.Karteczka urodzinowa dla bardzo fajnej osóbki :) Papiery to American Crafts- mam mały zestaw papierów- muszę się rozejrzeć za pełnowymiarowym bo pokochałam te wzory i kolory- takie moje. Uwielbiam szarości i róże, i wzory geometryczne. Zrobiona według mapki do ScrapMap- nie wiem jak Wam ale mnie motywó wąsów średnio kręci, więc nie sugerowałam się kształtem na mapce ;)





I jako mały bonus pokażę pudełeczko po czekoladkach, które wykorzystałam do zapakowania naszyjnika na prezent. Pudełko oryginalnie było czarne i brzydkie, ale miało idealne wymiary :)




3 komentarze:

  1. Prześliczna karteczka - pełnia lata, chciałoby się rzec w środku Twojej zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kolorowa i żywiołowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie należę do fanek wąsów, ale jak zobaczyłam mapkę, to nie mogłam się oprzeć, żeby ich nie użyć :D pięknie Ci wyszła ta karteczka, bardzo optymistyczne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu