sobota, 17 sierpnia 2013

Przesłanie dla samej siebie

Dzisiaj niestety nie było zbyt twórczo. Dopadł mnie ból nadgarska i o żadnym trzymaniu nożyczek, materiału czy igły nie było mowy. Muszę doczytać co z takim bólem robić i jak mu zapobiegać bo zdarza mi się to dość często. Za to pobawiłam się trochę GIMPem (lewą ręką) i oto efekty. Swoją drogą- te dwa zdania bardzo motywują mnie do działania! A Was co motywuje?




A tu jeszcze jedno zdanie które na mnie działa. Kolorem tła jest też kolor przewodnii tego tygodnia z bloga COLOUR-IT i tam je posyłam 



2 komentarze:

  1. Jakiś czas temu na Pintereście znalazłam napis nad framugą drzwi od strony pokoju 'do something amazing' - tak mi się skojarzyło z pierwszym zdaniem. A co do tego podesłanego do mnie na wyzwanie - właśnie taką myśl miałam w głowie zakładając bloga i myśląc jak ciężko będzie go rozkręcić. Już teraz jestem z siebie dumna, a co dopiero w rocznicę jego istnienia. Każdy kto chce zrealizować jakieś swoje marzenie powinien sobie wziąc takie słowa do serca :)
    Dzięki za udział! Zapraszam już teraz do siebie, bo nowy kolor widnieje, a za kilkanaście godzin będzie też cotygodniowa notka z nim w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu