czwartek, 26 września 2013

Colour of the week: PINK

Jak co tydzień Daria zaprasza do siebie na zabawę kolorami. W tym tygodniu jest to różowy- kolor który uwielbiam i którym lubię się otaczać. W moim wymarzonym domu na pewno będzie sporo akcentów w tym kolorze. Różowy jest jednak kolorem trudnym- bardzo łatwo przesadzić i skończyć z obrzydliwie słodkim i księżniczkowatym efektem albo wręcz przeciwnie- rezultat może być też bardzo kiczowaty i wulgarny. Jak to wszędzie w życiu bywa, równowaga jest najważniejsza :)


Tutaj kilka różowości z mojego otoczenia:


Nie mogłabym pominąć mojej lodówki, pomalowanej farba tablicową :D


I kilku kuchennych gadżetów w tym kolorze


Kilka taśm washi...


Mój aparat też jest różowy ;) 


W imieniu Darii zapraszam na różowy tydzień na blogu Colour-It

5 komentarze:

  1. Lodówkę masz cudowną ;-) Królestwo za farbę tablicową w takim kolorze :-) Rozpoczynam jej poszukiwania ! Pozdrawia Ewa z różowymi paznokciami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno można ją dostać w Polsce :) Tylko trzeba pamiętać, ze niektóre powierzchnie potrzebują specjalnej bazy/primera

      Usuń
  2. Różowe okulary i żyję się lepiej, tak lodówka jest super, a i gadżety kuchenne cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowa lodówka i kuchenne gadżety wymiatają :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetnie, różowa farba tablicowa wymiata! Widzę doniczki pomalowane nią, ojjj. Jestem strasznie pozytywnie zaskoczona tą obfitą różową relacją, strasznie miło mi się przeglądało!
    Trzymaj się ciepło :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu