poniedziałek, 2 września 2013

Zdjęciowa tygodniówka (6)

W tym tygodniu mało zdjęć bo ciągle zapominałam aparatu z domu. Któregoś wieczoru udało mi się uchwycić przecudowne niebo- te kolory! Uwielbiam wpatrywać się w niebo i mogłabym to robić godzinami! Poza tym stwierdziłam że dawno nie jadłam domowego sushi, a że dostałam jakiś czas temu fajny gadżet kuchenny do robienia kostek to musiałam je koniecznie zrobić :) A na deser strudel jabłkowy z ciasta filo. 
Na zdjęciach możecie zobaczyć też kota moich teściów- przepiękna kocica która nie bardzo lubi pozować do zdjęć. A na samym końcu materiały kupione w tym tygodniu- niedługo coś na pewno z nich powstanie!

2 komentarze:

  1. To niebo jest absolutnie boskie! A kicia ma piękne umaszczenie. Jestem pewna, ze z materiałów powstaną kolejne cudeńka. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu