poniedziałek, 2 grudnia 2013

Zdjęciowa tygodniówka

Witajcie w grudniu! Nawet nie wiecie jak się cieszę, że to już grudzień :) Powodem mojej radości jest oczywiście lato i święta! Pomału wprowadzam się w świąteczny nastrój, chociaż ciężej jest to robić gdy termometr wskazuje ponad 20 stopni na plusie. Ale nie marudzę - uwielbiam lato!


1. Jeden z wielu punktów widokowych w okolicy  2. Odwiedziny u dziadków mojego S. zaowocowało przywiezieniem tony świeżych warzyw - dzisiaj na obiad będą młode ziemniaczki z koperkiem ;)  3. Ta czerwona ślicznotka to jeden z eksponatów w muzeum motoryzacji które wreszcie udało nam się odwiedzić.  4. Widok z krótkiego spaceru. 5 Jadłyście kiedyś kumkwaty? 

6 komentarze:

  1. A ja myślałam, że to gruszki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniejsze of gruszek- bardziej wielkości śliwki, z czterema pestkami ;) W smaku bardzo łagodne, takie lekko morelowate

      Usuń
  2. a ja się nie cieszę, bo nie przepadam za świętami :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje zdjęcia! Są tak kolorowe i soczyste przez co inspirują do działania :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu