wtorek, 21 stycznia 2014

Dzień Babci

Dzisiaj jest bardzo ważny dzień. Dzień Babci. Babcia jest ważna, o tym wie każde dziecko. Babcia to osoba która jest takim trochę rodzicem, trochę nauczycielem i trochę najlepszą przyjaciółką. Z moją ukochaną Babcią spędziłam dużą część mojego dzieciństwa. Najpierw mieszkanie z nią, potem nasze letnie wojaże po Polsce. Zbieranie jagód w lesie. Pieczenie ciasteczek na święta. Pomaganie na działce. Opowiadanie bajek. Nauka robienia na drutach. Godziny spędzone na wspólnych rozmowach. Wspólne śpiewanie... Miliony wspomnień i to tych najlepszych, najszczęśliwszych. Babcia, która cieszy się szczęściem innych, nie narzuca swoich opinii i nie krytykuje. Babcia, którą kocham nieograniczenie. Babcia, która od czwartku jest w szpitalu. Babcia do której nawet nie będę miała jak zadzwonić dzisiaj. Babcia, która traci siły w tempie ekspresowym. Babcia, która jest 18 000 km ode mnie. Czasami tak ciężko być daleko od domu...

Dla wszystkich babć przesyłam wirtualny bukiet!




1 komentarze:

  1. Tak, bliskiej osoby zawsze brak. Ja nie miałam żadnej przy sobie, tak to życie różnie się układa. Więc szczęściarą jesteś. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu