niedziela, 5 stycznia 2014

Witam w 2014!

Mam nadzieję, że pierwsze dni nowego roku mijaja Wam o wiele lepiej niż mi! Ja kicham, prycham, kaszlę i do tego nie mogę spać... Do tego niby mamy tutaj lato, ale to co się dzieje za oknem latem na pewno nie jest. Ale koniec narzekania - niczemu to nie służy!

źródło

Miałam nie pisać nic o starym roku. 2013 jakoś nie wydawał mi się specjalny, ale przez ostatnie kilka dni miałam okazję do przemyśleń i zmieniłam zdanie. W 2013 roku:

  • Nowa Zelandia stała się oficjalnie moim nowym domem - od lutego jestem tutaj rezydentką
  • W lipcu wreszcie rzuciłam znienawidzoną pracę 
  • Zaczęłam i skończyłam kurs zawodowy
  • Zapoznałam się z kilkoma nowymi technikami- sutasz, szydełko, haft krzyżykowy...
  • Dostałam maszynę do szycia i znalazłam nowe hobby
  • Zaczęłam się wspinać na ściance- coś o czym zawsze marzyłam

Mam nadzieję, że rok 2014 będzie dla mnie dobry. W tym czasie chiałabym:
  • Znaleźć sensowną pracę - moj priorytet. Plan B w razie nie znalezienia staysfakcjonującej mnie pracy: znaleźć i zapisać się na kolejny kurs lub/i zaangażować się w wolontariat.
  • Projekt 12 miesięcy Świąt - w święta zdałam sobie sprawę, ze bardzo sużo satysfakcji dało mi samo szukanie, przygotowywanie i dawanie prezentów. Niestety nie byłam w stanie obdarować wszystkich których chciałam. Postanowiłam więc każdego miesiąca wysłać jedną paczkę do osób które sa dla mnie ważne :) Pierwsza paczka już jest przygotowana i pójdzie w świat  już jutro!
  • Co najmniej 6 wyzwań trwających od 4 do 8 tygodni. Zarówno fitnesowych, kreatywnych jak i rozwojowych. Pierwszy dotyczy banu na słodycze w styczniu.
  • Rozmawiać więcej z moim Ukochanym po polsku.
  • Rozwijać swoje pasje - szyć więcej, wspinać się lepiej,  robić więcej zdjęć i zająć się blogiem.
  • Zapisać się na jakieś warsztaty - być może ceramika? 
  • Korzystać więcej z życia :)
I to by było na tyle. Na koniec jeszcze życzenia:

Oby ten rok był dla mnie i dla Was po prostu wspaniały, 
 pełny szczęścia i miłości!

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki, za to, żeby udało się zrealizować wszystkie twoje plany :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z tymi świętami ;-)
    Wszystkiego dobrego.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu