poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Zdjęciowa tygodniówka

W NZ mieliśmy w zeszłym tygodniu bardzo luźny tydzień - poniedziałęk to był oczywiście Poniedziałek Wielkanocny, natomiast w piątek obchodzono tutaj ANZAC Day który przypominał o Kiwusach i Asutralijczykach, którzy walczyli w wojnach światowych. Osobiście mój tydzień mogę podsumować tytułem piosenki Bajmu- "Siedze i siedzę, myślę i myślę". Jeszcze, żeby z tego myslenia coś wynikało ;) Ale oprócz rozmyślania o wszystkim i o niczym, zdołałam odwiedzić znajomą (wizyta skłoniła mnie jeszcze bardziej do refleksji), zwiedzić okolice, spędzić weekend z przyjaciółmi, ich kotem i moimi teściami. No i oczywiście dostać pracę co mnie bardzo cieszy. 

Z mniej pozytywnych rzeczy - zarówno mój telefon jak i aparat od jakiegoś czasu dają znać, że zbliżają się do końca swojej egzystencji... Telefon w zasadzie musze wymienić na dniach :/ Zaczęłam też się rozglądać za aparatem. Od kilku dni siedzę i przeglądam oferty, opinie i parametry i wcale nie jestem mądrzejsza...

1 i 3. Zarówno znajoma którą ostatnio odzwiedziłam, jaki i moji przyjaciele mają od niedawna kotki. Czyż nie są słodkie? Nabrałam chęci na takiego łobuziaka ale niestety na razie nie mogę :(

2. Piwo o smaku bekonu i syropu klonowego? W mega fajnej różowej butelce? Nie mogliśmy się oprzeć. Chlopakowi posmakowało, jak dla mnie było w miarę ok, ale ja wolę raczej cydry niż piwa.

4. Jedno ze zdjęć ze 'spacerku'. Godzina ostro pod górę wymęczyła nas niesamowicie. Ale warto było!

5. Znalezione podczas spaceru. Zdecydowanie popieram autora tego tekstu- kocham ten kraj w którym przyszło mi żyć!

6. Jestem leniwcem kosmetycznym, szczególnie jeśli chodzi o balsamy do ciała. Kiedyś na wakacje zabrałam mini-produkt Palmersa z masłem shea i przepadłam! Kilka miesięcy zajęło mi znalezienie pełnowymiarowej wersji ale teraz mogę się nim cieszyć do woli. Przepiękny zapach, nawilża, skóra jest przyjemna w dotyku... Masełko ma też przyjazną dla portfela cenę.

Pozdrawiam i życze Wam fantastycznego tygodnia!

2 komentarze:

  1. Ja mam problem ze smarowaniem ciała,nie lubię tego robić wiem,wiem powinnam,jednak leniuszek jest silniejszy :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie lubie ale skora sie ostatnio domaga extra uwagi :)

      Usuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu