poniedziałek, 12 maja 2014

Zdjęciowa tygodniówka

Gdzie sie podział zeszły tydzień to ja nie wiem. Mi minął wręcz błyskawicznie, ale też całkiem przyjemnie. Było trochę zakupow, towarzyskich spotkań i gotowania. Zresztą sami zobaczcie

1. Niedzielne podejście do bułeczek (ang. scones). Wyszły w miarę ok, ale przydałoby mi się dopracować i przepis i technikę... Mój chłopak nie protestuje ;)

2. Dołączyłam się grupy wspinaczkowej i wróciłam do regularnego masakrowania sie na ściance. W czwartki uśmiech mi z ust nie schodzi!

3. Ze znajomymi w pubie...

4. Zadomawiam sie w pracy. Herbata z takiego ładnego kubka smakuje o wiele lepiej.

5. W niedzielę w NZ obchodziliśmy Dzień Mamy. Przepiękny bukiet dla fantastycznej kobiety.

6. Małe zakupy ubraniowe. Skorzystałam z promocji i kupiłam koszulę, bluzkę, sukienkę i top sportowy za 50% ceny :) Dawno takich tłumów w sklepach nie widziałam!

4 komentarze:

  1. Uwielniam scony :) Ciekawa jestm ubran, pokaz sie w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję udanych łowów w sklepach i ślicznego bukietu na dzień mamy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu