środa, 9 lipca 2014

Książka dla szyjących

Zaraz po tym jak zaczęłam nowa pracę zaczęłam też wykorzystywać moje przerwy na lunch na zwiedzanie okolicy. Okazało się, że zaraz za rogiem mam świetną księgarnię z książkami akademickimi, gdzie obok bardzo technicznych książek na różne tematy znalazłam też półkę z książkami na temat szycia.  W oko wpadła mi pozycja Winfred Aldrich o tytule "Metric pattern cutting for women's wear". Cena mnie trochę powaliła, ale na pomoc przyszedł mi mój ukochany i książkę dostałam w ramach wczesnego prezentu urodzinowego :)


Książka przeznaczona jest dla studentów i instruuje jak robić wykroje na podstawie wymiarów. Podane są pełne instrukcje na wykroje na podstawową bluzkę, spódnicę i spodnie i ich bardziej dopasowane wersje. W kolejnych rozdziałach pokazane są różne pozycje zaszewek i zakładek, wariacje dekoltów, rękawów, fasonów itp. z instrukcjami jak przerobić tą naszą bazę. Wydaje mi się, że wiedza zawarta w tej książce daje dosć szerokie możliwości zastosowania w praktyce.
Jak na razie uszyłam z pomocą tej książki sukienkę, którą pokaże w najbliższym czasie. Dwie inne rzeczy sa wycięte z tkanin tylko muszę znaleźć czas na ich zszycie razem!

Książkę można kupić na Amazonie i Ebay'u.

Jeśli szyjecie, polecicie jakieś książki do nauki konstrukcji ubrań? Takie oczywiście do dostania albo online albo w ogólnopolskim sklepie :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu